wrestling-gotvand
کشتی گتوند

 

استان خوزستان و شهرستان ماهشهر میزبان مسابقات شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور به میزبانی استان خوزستان و شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد .
بنابراین گزارش با توجه به اینکه استان خوزستان قطب برتر کشتی فرنگی کشور میباشد ، این میزبانی از سوی فدراسیون کشتی به خوزستان واگذار گردیده است .
بر این اساس و با هماهنگی فدراسیون کشتی ،اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی خوزستان این پیکارها طی روزهای 4 تا 6 بهمن ماه انجام می شود .
گفتنی است این مسابقات در سال گذشته نیز به میزبانی استان خوزستان و شهرستان آبادان برگزار گردید که در آن رقابتها تیم های الف و ب خوزستان به ترتیب عناوین نایب قهرمانی و چهارمی کشور را کسب نموده بودند .

مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی خوزستان در تاریخ 20لغایت 22 در شهرستان بهبهان برگزار شد که رضا ابراهیمی کشتی گیر وزن 66کیلوگرم تیم گتوند که مدتها با مصدومیت مواجه شده بود توانست با اندک آمادگی خود مقام سوم را کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، از سوی کمیته داوران و کمیته برگزاری، اسامی نفرات قضاوت کننده و کادر اجرایی رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور که از صبح فردا و به مدت 2 روز در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد اعلام شد که آقای جمشید عسکری داور با آتیه شهرستان گتوند برای قضاوت در این رقابت ها دعوت شده است.

برای آقای عسکری آرزوی موفقیت داریم.

مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی خوزستان از ۶ لغایت ۸ دی ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شد که علی اسدی پور کشتی گیر وزن ۷۶ کیلوگرم تیم گتوند توانست مقام سوم مسابقات را کسب کند.

سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 11:58 :: نويسنده : ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده

 روز جمعه 1391/09/24 یه دوره مسابقه دوستانه کشتی فرنگی در رده های سنی نونهالان و خردسالان در شهرستان گتوند برگزار شد. این مسابقه با حضور کشتی گیران باشگاههای: کانون شهید مفتح، خانه کشتی گتوند و پوریای ولی ترکالکی برگزار شد. در این مسابقه 106 کشتی گیر نونهال و خردسال حضور داشتند و همچنین نفرات انتخاب شده در طرح استعدادیابی نیز جزء شرکت کنندگان بودند.

قرار است نفرات برتر در اردوی تفریحی جمعه یکم دی ماه شرکت کنند.  

با تشکر از آقای مجتبی الیاسی گماری به خاطر عکسهای زیبایش که در اختیار وبلاگ ما گذاشتند.  

 

بقیه تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...

اعلام شرایط و نحوه برگزاری مسابقات.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ؛ آئینامه اجرایی مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی و انتخابی جوانان استان خوزستان بمنظور حضور در رقابتهای قهرمانی کشور به شرح ذیل اعلام شد .

1-مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی و انتخابی خوزستان طی روزهای 20 تا 22 دی ماه در شهرستان بهبهان برگزار خواهد شد .

2-مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی و انتخابی خوزستان در روزهای 4 تا 6 بهمن ماه و به میزبانی خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار می گردد .

3-کشتی گیران متولد 11 دی ماه 71 لغایت 10 دی ماه 74 میتوانند در این مسابقات شرکت نمایند . ضمن اینکه متولدین 11 دیماه 74 لغایت 10 دی ماه 75 با ارائه گواهی پزشکی و رضایتنامه محضری ولی حق حضور در رقابتها را دارند .

4-رقابتها در اوزان 46 تا 50 ، 55 ، 60 ، 66 ، 74 ، 84 ، 96 و 120 کیلوگرم با یک کیلوگرم ارفاق وزن برگزار خواهد شد .

5-وزن کشی کشتی فرنگی از ساعت 18 الی 30/18 روز چهارشنبه 20 دی ماه در اوزان 50 ، 60 ، 74 ، 96 انجام و مسابقات آنان از صبح روز بعد و وزن کشی اوزان 55 ، 66 ،84 و 120 روز پنجشنبه 21 دیماه از ساعت 16 الی 30/16 بوده و مسابقات آنان نیز از صبح روز بعد برگزار می گردد . .

6-وزن کشی کشتی آزاد از ساعت 18 الی 30/18 روز چهارشنبه 4 بهمن ماه در اوزان 50 ، 60 ، 74 و 96 انجام و مسابقات آنان از صبح روز بعد و وزن کشی اوزان 55 ، 66 ، 84 و 120 روز پنجشنبه 5 بهمن ماه از ساعت 16 الی 30/16 بوده و مسابقات آنان نیز از صبح روز بعد برگزار می گردد . .


7-مدارک شامل شناسنامه عکسدار غیر مخدوش.- کارت بیمه ورزشی معتبر ، معرفینامه کتبی و غیر دست نویس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواهد بود .  

مسابقات در زمان دیگری برگزار خواهد شد . بنا به اعلام فدراسیون کشتی ، رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان روز جهانی کودک که پیشتر قرار بود روزهای 22تا 24 آذرماه در تبریز برگزار شود ، بدلیل عدم حضور تیم های خارجی میهمان ، تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد . به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان این مسابقات در هر دو رشته بعد از مشخص شهرستان میزبان انجام خواهد شد . لازم به ذکر است علی اسدی پور از شهرستان گتوند قرار است در این مسابقات شرکت کند.

آئین نامه اجرایی مسابقات ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ؛ آئینامه اجرایی مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی و انتخابی نوجوانان استان خوزستان بمنظور حضور در رقابتهای قهرمانی کشور به شرح ذیل اعلام شد .

1-مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی و انتخابی خوزستان طی روزهای 6 تا 8 دی ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد .

2-مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی و انتخابی خوزستان در روزهای 27 تا 29 دی ماه و به میزبانی خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار می گردد .

3-کشتی گیران متولد 11 دی ماه 74 لغایت 10 دی ماه 76 میتوانند در این مسابقات شرکت نمایند . ضمن اینکه متولدین 11 دیماه 76 لغایت 10 دی ماه 77 با ارائه گواهی پزشکی و رضایتنامه محضری ولی حق حضور در رقابتها را دارند .

4-رقابتها در اوزان39 تا 42 - 46 - 50 - 54 - 58 - 63 - 69 - 76 - 85 و 100 کیلو و بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد .

5-وزن کشی کشتی فرنگی از ساعت 18 الی 30/18 روز چهارشنبه 6 دی ماه در اوزان 42 ، 46 ، 50 ، 54 و 58 انجام و مسابقات آنان از صبح روز بعد و وزن کشی اوزان 63 ، 69 ،76 ،85 و 100 روز پنجشنبه 7 دیماه از ساعت 16 الی 30/16 بوده و مسابقات آنان نیز از صبح روز بعد برگزار می گردد . .

6-وزن کشی کشتی آزاد از ساعت 18 الی 30/18 روز چهارشنبه 27 دی ماه در اوزان 42 ، 46 ، 50 ، 54 و 58 انجام و مسابقات آنان از صبح روز بعد و وزن کشی اوزان 63 ، 69 ،76 ،85 و 100 روز پنجشنبه 28 دیماه از ساعت 16 الی 30/16 بوده و مسابقات آنان نیز از صبح روز بعد برگزار می گردد . .


7-مدارک شامل شناسنامه عکسدار غیر مخدوش - گواهی تحصیلی عکسدار جدید برای کشتی گیران زیر 15 سال.- کارت بیمه ورزشی معتبر ، معرفینامه کتبی و غیر دست نویس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواهد بود .

مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد بسیج کشور در شهرستان تهران برگزار شد که آقای یوسف محمدی مربی شهرستان گتوند به عنوان مربی به همراه تیم خوزستان به این مسابقات اعزام شد. همچنین امیر محمدحسینی نیز به عنوان کشتی گیر تیم خوزستان را همراهی کرد.  

از سوی هیئت کشتی خوزستان برنامه رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان قهرمانی استان خوزستان بمنظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشوراعلام شد .
به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، این برنامه بر اساس اعلام زمان بندی رقابتهای کشوری از سوی فدراسیون کشتی تدوین شده و در صورت هرگونه جابجایی تاریخ مسابقات از سوی آن فدراسیون ، احتمال تغییر زمان مسابقات استانی نيز وجود خواهد داشت .


1-مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی خوزستان روزهای 6 تا 8 دی ماه سالجاری .
2-رقابتهای کشتی فرنگی جوانان قهرمانی خوزستان از 20 تا 22 دی ماه سال 91 .
3-پیکارهای کشتی آزاد نوجوانان انتخابی خوزستان از تاریخ 27 تا 29 دی ماه سالجاری .
4-مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی خوزستان روزهای 4 تا 6 بهمن ماه سال 1391 .
5-پیکارهای کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی خوزستان طی روزهای 2 تا 4 اسفندماه 91.
6-رقابتهای کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی خوزستان از 9 تا 11اسفندماه سالجاری

مسابقات عمومی کشتی فرنگی در سالن هفتم تیر تهران به پایان رسید و در بین کشتی گیران شرکت کننده از شهرستان گتوند سعید غیبی پور کشتی گیر 55 کیلویی توانست بهترین نتیجه را کسب کند و در جمع 16 کشتی گیر پایانی قرار گیرد. ضمن اینکه پس از او سیروس امامی توانست در 60 کیلوگرم در جمع 32 کشتی گیر برتر قرار گیرد.   

جلسه ای در خصوص طرح استعدادیابی کشتی فرنگی شهرستان گتوند در تاریخ 1391/09/3 در محل خانه کشتی شهرستان گتوند برگزار شد که نفرات انتخاب شده  در این طرح با مربیان و محل تمرینات و همچنین نحوه حضور در تمرینات آشنا شدند. در این جلسه آقایان یوسف محمدی، ابراهیم خواجه، ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده از مربیان کشتی شهرستان و همچنین برگزار کنندگان طرح استعدادیابی حضور داشتند. 


 

 بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

رقابت های کشتی فرنگی عمومی کشور با وزن کشی اوزان 50، 66 و 96 کیلوگرم آغاز شد که از شهرستان گتوند آقایان ابوالحسن فولادی و محسن پناهیان در 66 و خسرو فتاحی در 96 کیلوگرم به روی باسکول رفتند و از صبح فردا به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت. همچنین سیروس امامی فردا در 60 کیلوگرم و سعید غیبی پور پس فردا در وزن 55 کیلوگرم وزن کشی خواهند کرد. در رقابت های عمومی کشور به نفرات اول تا چهارم به ترتیب 7، 4، 2 و یک میلیون تومان جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.  

اسامی داوران مسابقات اعلام شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، اسامی داوران مرحله برگشت رقابتهای کشتی فرنگی و آزاد لیگ نوجوانان باشگاههای خوزستان که روزهای 8 تا 10 آذرماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد ، از سوی کمیته داوران هیئت استان به شرح ذیلاعلام شد .

1-امیدیه : امین تادین و آرش بیگدلی (داور).

2-خرمشهر : بهروز زاده هندیجانی (سرپرست فنی) بهروز رضا پور (هیئت ژوری)محسن جلیلیان (داور).

3-دزفول:مهدی بشیری زاده ، محمدعلی پیمانپور ، علیرضا شاه آبادی ، بنیامین جمشیدیان فر (داور) حسین پورلباف (مسئول جدول).

4-اندیمشک :مهدی قیطاسی ، میلاد قلاوند(داور).

5-اهواز :جلال حبیبی و حسین سرلک (داور) .امید محمدی (جدول نویس) .

6-گتوند : جمشید عسگری (داور). 

در یک اردوی مشترک، فرنگی کاران نونهالان و خردسالان شهرستان گتوند با کشتی گیران باشگاه شهید ناقوسی شهرستان شوش سرشاخ شدند. در این تمرین که برای آمادگی هر چه بیشتر این کشتی گیران برای حضور در مسابقات نونهالان استان خوزستان برگزار شد، کشتی گیران پس از انجام نرمش و گرم کردن خود، با هم به مرور فن پرداختند و سپس با هم کشتی گرفتند. در پایان مربیان دو تیم با ابراز رضایت از برگزاری تمرینات این چنینی خواهان تداوم این گونه تمرینات شدند.    
 

 


   بقیه تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.  

 



ادامه مطلب ...
پيوندها